tirsdag 9. februar 2010

Konsert i Arendal kulturhus!

Førstkommende lørdag smeller jeg til med plateslippkonsert i Arendal kulturhus. Det er litt dyrt å leie - men når jeg først har brydd meg med å lage en plate, må jeg jo presentere den på et renomert sted. Og det tror jeg det er verdt. Både jeg og gutta gleder oss til konserten som starte kl 2000 den 13. februar. På programmet står låtene fra plata. Ta gjerne en titt innom denne siden - her står det litt om konserten, og om mange andre kule ting som skjer på huset :) http://www.arendalkulturhus.no/MAIN.ASPX

Vi gleder oss til å spille og håper at riktig mange kommer for å høre!!!

1 kommentar:

  1. Gratulerer med cd'en, Liv! Og lykke til med konserten din! Håper det kommer mange folk:-)

    SvarSlett

Du er velkommen til å legge igjen kommentarer, hvis du vil:-)

Følgere