fredag 23. april 2010

Om å bli lagt merke til...

De siste ukene føler jeg at jeg har blitt lagt merke til i nærmiljøet :) Når jeg en sjelden gang går gjennom byen (les Grimstad) treffer jeg folk jeg kjenner litt - eller bedre. Mange har lagt merke til CD utgivelsen min, og de gode kritikkene - og snakker om det. Det må jeg virkelig si er moro!! Jeg har jo vært veldig glad for å ha fullført dette prosjektet - fordi det er så moro å endelig se et ferdig prodkt av det jeg gjør, men at alle ser det er en super bonus! Alle burde egentlig få oppleve at så mange legger merke til at de har gjort noe spesielt. Det er jo ikke så ofte vi gjør noe såpass omfattende som å å gi ut noe på lyd elle papir - men vi gjør likevel ting som er viktige, og vi må prøve å se våre venner og kjente når de gjør noe viktig - å legge merke til det! Man kan tenke at man savner å bli lagt merke til når man ikke blir det - men man bør virkelig også tenke over det og være glad når man faktisk blir lagt merke til!
Og vi som ser andre gjøre noe må bli flinkere til å fortelle dem at vi har sett det - det er flott å vite at folk bryr seg om det vi gjør :) Klem :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Du er velkommen til å legge igjen kommentarer, hvis du vil:-)

Følgere