tirsdag 6. april 2010

Påsken er over

Så er påsken over  - og med den årets påskesang... Startet ferien med opptreden på no9 social club på no9 i Arendal fredag 26.mars. Det var veldig moro - selv om det var en helt ny band konstellasjon denne gangen :) Men flinke folk altså! Espen Larsen var med på gitar, og han spiller bare helt supert!!!

Langfredag og 1. påskedag fikk jeg synge helt andre ting - i Fjære kirke. Litt Pie Jesu - og litt Vivaldi.
Det er veldig flott å få gjøre både jazz og klassisk i samme påske! Det er jo den klassiske musikken jeg har utdannelse på, men jazzen er på en måte det som ligger hjertet nærmest - men jeg synes det er gøy å synge all musikk!! Bare jeg liker sangene selvfølgelig - det er ikke så moro å gjøre ting man ikke har følelse for, eller ting man ikke klarer å få så bra man vil ha det. Men stort sett liker jeg det meste.

Satser på flere sangoppdrag om ikke for lenge!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Du er velkommen til å legge igjen kommentarer, hvis du vil:-)

Følgere